Фізика, 9 клас. 105 год.
№
|
Тема
|
Д/З
|
Дата
|
Прим.
|
Магнітне поле (19 год.)
|
||||
Навчальні ресурси для наскрізних змістових
ліній: ситуативні
вправи і задачі на вплив магнітних полів; правила безпеки при експлуатації
побутових приладів, електродвигунів тощо
|
||||
1
|
Правила ТБЖ в кабінеті фізики. Постійні
магніти. Магнітні лінії. Теми навчальних проектів.
|
§1 впр.1(усно)
|
(неділя)
1
|
|
2
|
Магнітне поле Землі. Експериментальна робота. Спостереження магнітних спектрів.
Правила ТБ.
|
§2(4,5) впр.2(4-6)
|
||
3
|
Дослід Ерстеда. Магнітне поле. Індукція
магнітного поля.
|
§2 впр.2(1-3)
|
||
4
|
Магнітне поле провідника зі струмом.
Правило свердлика.
|
§3
впр.3(1-4)
|
2
|
|
5
|
Сила Ампера.
|
§4 впр.4(1-3)
|
||
6
|
Розв´язування задач
|
впр.4(4-6)
|
||
7
|
Магнітні властивості речовини. Гіпотеза
Ампера.Розв´язування задач.
|
§ 5впр.5(1-4)
|
3
|
|
8
|
Електромагніти. Магнітна левітація.
|
§6 впр.6(1-3)
|
||
9
|
Л.Р.№1.
Виготовлення та випробування електромагніта. Правила ТБ.
|
впр.6(4-5)
|
||
10
|
Розв´язування задач.
|
§6 повт.
|
4
|
|
11
|
Електродвигуни.
|
§ 7впр.7(1-2)
|
||
12
|
Електровимірювальні прилади.
|
§ 7впр.7(3-5)
|
||
13
|
Розв´язування задач.
|
впр.
|
5
|
|
14
|
Досліди Фарадея. Явище е.м.і. Індукційний
електричний струм.
|
§8
впр.8(1-4)
|
||
15
|
Л.Р.№2.
Спостереження явища е.м.і. Правила ТБ.
|
§8
впр.
|
||
16
|
Узагальнення. Систематизація.
|
§1-8 повт.
|
6 ТО.1
|
|
17
|
Розв´язування задач. Самостійна робота
|
С.50-51
|
||
18
|
Захист навчальних проектів.
|
Повт. §1-8
|
||
Світлові явища. (19 год.)
|
||||
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи
і задачі на профілактику захворювань органів зору, значення зору в житті
людини та толерантне поводження і допомога людям з вадами зору тощо
|
||||
19
|
Світлові явища. Швидкість поширення світла.
Теми навчальних проектів.
|
§9 впр.9(1-4)
|
7
|
|
20
|
Світловий промінь. Закон прямолінійного
поширення світла. Сонячне та місячне
затемнення.
|
§10
впр.10(1-4)
|
||
21
|
Розв´язування задач.
|
§10
впр.10(5-8)
|
||
22
|
Відбивання світла. Закони відбивання
світла. Плоске дзеркало.
|
§11
впр.11(1-3)
|
8
|
|
23
|
Розв´язування задач.
|
§ 11 впр.11(4-6)
|
||
24
|
Л.Р.№3.
Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала. Правила ТБ.
|
§ 11 впр.11(7-9)
|
||
25
|
Заломлення світла на межі поділу двох
середовищ. Закони заломлення світла.
|
§12
впр. 12(1-3)
|
9
|
|
26
|
Розв´язування задач.
|
§
впр.12(4-6)
|
||
27
|
Л.Р.№4.Дослідження
заломлення світла. Правила ТБ.
|
§
впр.12(7-8)
|
||
28
|
Розкладання білого світла на кольори.
Утворення кольорів.
|
§13
впр.13(1-5)
|
10
|
|
29
|
Лінзи. Оптична сила лінзи.
|
§14
впр.14(1-4)
|
||
30
|
Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні
пристрої. Формула тонкої лінзи.
|
§15
впр.15(1-4)
|
||
31
|
Розв´язування задач.
|
§
впр.15(5-6)
|
11
|
|
32
|
Л.Р. №5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи. Правила ТБ.
|
§
впр.15(7-8)
|
||
33
|
Око як оптична система. Зір і бачення.
Окуляри. Вади зору та їх корекція.
|
§16 впр.16(1-4)
|
||
34
|
Узагальнення та систематизація знань
|
С.106-107
|
12
|
|
35
|
Розв´язування задач.
|
впр.16(5-7)
|
||
36
|
Контрольна робота
|
Повт. §9-16
|
||
37
|
Захист навчальних проектів.
|
ТО.2
|
||
Механічні та електромагнітні хвилі (11
год.)
|
||||
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи
і задачі на дотримання безпеки життєдіяльності і гігієни слуху; значення
звуків у житті людини та толерантне поводження і допомога людям з вадами
слуху; вплив, захист та значення для розвитку суспільства сучасних засобів
зв’язку тощо
|
||||
38
|
Повторення. Механічні коливання. Теми
навчальних проектів.
|
Конспект.
|
13
|
|
39
|
Механічні хвилі. Фізичні величини, які
характеризують хвилі.
|
§17
впр.17(1-5)
|
||
40
|
Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук.
|
§18
впр.18(1-6)
|
14
|
|
41
|
Л.Р.№6 Дослідження
звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових
засобів. Правила ТБ.
|
§18 повт.
|
||
42
|
Електромагнітне поле й електромагнітні
хвилі.
|
§19
впр.19(1-5)
|
||
43
|
Шкала електромагнітних хвиль.
|
§20
впр.20
|
15
|
|
44
|
Фізичні основи сучасних бездротових засобів
зв’язку. Радіолокація.
|
§21
впр.21
|
||
45
|
Узагальнення та систематизація знань
|
Повт. §17-21
|
||
46
|
Розв´язування задач.
|
С.142-143
|
16
ТО.3
|
|
47
|
Самостійна робота
|
Повт. §17-24
|
||
48
|
Захист навчальних проектів.
|
|||
Фізика атома та атомного ядра. (13 год.)
|
||||
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи
і задачі на переваги і недоліки використання ядерної енергії, розвиток
атомної енергетики України, проблеми Чорнобиля, впливи атомної енергетики на
екологію, захист від впливу радіоактивного випромінювання тощо
|
||||
49
|
Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна
модель ядра атома. Ядерні сили.Ізотопи. Теми навчальних проектів.
|
§22
впр.22
|
17
|
|
50
|
Радіоактивність. Радіоактивні
випромінювання.
|
§23
впр.23(1-5)
|
||
51
|
Період піврозпаду радіонукліда. Застосування
радіоактивних ізотопів.
|
§24
впр.24(1,2)
|
||
52
|
Розв´язування задач.
|
§
впр.24(3-5)
|
18
|
|
53
|
Йонізаційна дія радіоактивного
випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри.
|
§25
впр.25(1-2)
|
||
54
|
Розв´язування задач.
|
впр.25(3-5)
|
||
55
|
Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор.
|
§26
впр.26(1)
|
19
|
|
56
|
Розв´язування задач.
|
впр.26(2-3)
|
||
57
|
Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики.
|
§27
впр.27(1-3)
|
||
58
|
Узагальнення та систематизація знань
|
Повт. §
22-27
|
20
|
|
59
|
Розв´язування задач.
|
С.180-181
|
||
60
|
Самостійна робота
|
Повт. §22-27
|
||
61
|
Захист навчальних проектів.
|
ТО4
|
||
РУХ І ВЗАЄМОДІЯ.
ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ (39 год.)
|
||||
Рух та взаємодія. (12 год.)
|
||||
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи
і задачі на безпеку руху, інформація про досягнення України в освоєнні
космосу, гігієну опорно-рухового апарату, толерантне поводження і допомогу
людям з вадами опорно-рухового апарату тощо
|
||||
62
|
Повторення. Механічний рух та його види. Теми
навчальних проектів.
|
§ Конспект
|
21
|
|
63
|
Рівноприскорений прямолінійний рух.
Прискорення. Швидкість ПРПР.
|
§28
впр.28(2-5)
|
||
64
|
Розв´язування задач.
|
§28
впр.28(6-10)
|
22
|
|
65
|
Переміщення під час ПРПР.
|
§ 29 впр.29(1,2)
|
||
66
|
Розв´язування задач.
|
впр.29(3-5)
|
||
67
|
Розв´язування задач.
|
впр.29(6-7)
|
23
|
|
68
|
Інерціальні системи відліку. Перший закон
Ньютона.
|
§30
впр.30(1-4)
|
||
69
|
Другий закон Ньютона
|
§31
впр.31(1-3)
|
||
70
|
Розв´язування задач.
|
впр.31(4-7)
|
24
|
|
71
|
Третій закон Ньютона
|
§32 впр.32(1-5)
|
||
72
|
Узагальнення та систематизація знань.
Самостійна робота.
|
Повт. §28-32
|
||
73
|
Захист навчальних проектів.
|
ТО5
|
||
Рух та взаємодія. (13 год.)
|
||||
74
|
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння.
Прискорення вільного падіння. Теми навчальних проектів.
|
§33 впр.33(1-2)
|
25
|
|
75
|
Розв´язування задач.
|
впр.33(3-5)
|
||
76
|
Розв´язування задач.
|
впр.33(6-7)
|
26
|
|
77
|
Рух тіла під силою дії тяжіння.
|
§34 впр.34(1-3)
|
||
78
|
Розв´язування задач. Вертикальний рух.
|
§
впр.34(5-7)
|
||
79
|
Розв´язування задач. Горизонтальний рух.
|
§
впр.34(4)
|
27
|
|
80
|
Повторення. Сили.
|
Конспект
|
||
81
|
Рух тіла під дією кількох сил..
|
§35 впр.35(1-3)
|
||
82
|
Розв´язування задач.
|
впр.35(4-5)
|
28
|
|
83
|
Розв´язування задач. Рух похилою площиною.
|
впр.35(6-7)
|
||
84
|
Узагальнення та систематизація знань
|
Повт. §33-35
|
||
85
|
Контрольна робота
|
Повт. §33-35
|
29
ТО6
|
|
86
|
Захист навчальних проектів.
|
|||
Закони збереження (14 год.)
|
||||
87
|
Взаємодія тіл. Імпульс. Закони збереження
імпульсу. Теми навчальних проектів.
|
§36 впр. 36(1-2)
|
||
88
|
Розв´язування задач.
|
впр.36(3-4)
|
30
|
|
89
|
Розв´язування задач.
|
впр.36(5-6)
|
||
90
|
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної
техніки. Досягнення космонавтики.
|
§37
впр.37(1-2)
|
||
91
|
Розв´язування задач.
|
впр.37(3-5)
|
31
|
|
92
|
Застосування законів збереження енергії та
імпульсу в механічних явищах.
|
§38
впр.38(1-2)
|
||
93
|
Розв´язування задач.
|
впр.38(3)
|
||
94
|
Розв´язування задач.
|
впр.38(4)
|
32
|
|
95
|
Л.Р.№6.
Вивчення закону збереження механічної енергії.
|
§37,38 повт.
|
||
96
|
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування
фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження.
|
§39
впр.39
|
||
97
|
Узагальнення та систематизація знань
Розв´язування задач.
|
С.258-259
|
33
ТО7
|
|
98
|
Контрольна робота
|
Повт. §36-39
|
||
99
|
Захист навчальних проектів.
|
|||
Фізика та НТП. Фізика та екологія (4 год.)
|
||||
100
|
Еволюція фізичної картини світу. Розвиток
уявлень про природу світла. Фізика і науково-технічний прогрес.
|
§40
|
34
|
|
101
|
Фізика та екологія. Фізичні основи
бережливого природокористування та збереження енергії.
|
Конспект. С.261-263
|
||
102
|
Альтернативні джерела енергії.
|
Конспект. С.264-265
|
||
103
|
Конспект.
|
35
|
Резерв 2
год.
Підручник:
В.Г.Бар´яхтар та інші, Фізика 9 клас. Х.:Вид. «Ранок», 2017, 272 с.
Немає коментарів:
Дописати коментар